Informacja o plikach Cookie

W celu zapewnienia Państwu usług na najwyższym poziomie, w ramach naszej witryny stosujemy pliki Cookies.
Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących plików Cookie oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.

Rozumiem, akceptuję  Chcę się dowiedzieć więcej

Tarcza Szkoła Podstawowa
im. Karola Wojtyły
w Radlinie

Odwiedziny

Dziś: 19
Wszystkie: 738190384

Regulamin kontaktu rodziców z dziećmi i nauczycielami

ZASADY KONTAKTOWANIA SIĘ RODZICÓW Z DZIEĆMI

I NAUCZYCIELAMI NA TERENIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RADLINIE

ZASADY ZWALNIANIA UCZNIÓW Z LEKCJI

  1. Rodzice nie powinni w czasie trwania lekcji wchodzić do sal lekcyjnych, by nie przeszkadzać w prowadzeniu zajęć i nie dezorganizować pracy nauczycieli.
  2. Rodzic czekający na dziecko które chce zwolnić, zobowiązany jest poczekać do przerwy międzylekcyjnej.
  3. W celu zwolnienia dziecka z lekcji, należy zgłosić to osobiście nauczycielowi, z którego lekcji dziecko będzie zwolnione, bądź wychowawcy klasy.
  4. Jeżeli prośba o zwolnienie z lekcji jest skierowana na piśmie, należy podać imię  i nazwisko dziecka, datę, ilość lekcji z których dziecko ma być zwolnione, powód zwolnienia oraz podpisać się. 
  5. Jeżeli rodzic ma bardzo pilną sprawę do dziecka i nie może czekać do przerwy, powinien zgłosić się do nauczyciela, który nie ma lekcji lub do innego pracownika szkoły, aby pomógł mu w zwolnieniu dziecka z lekcji.

ZASADY KONTAKTU RODZICÓW Z NAUCZYCIELAMI W CELU     UZYSKANIA INFORMACJI O UCZNIU

         

  1. Rodzic chcący uzyskać informację o uczniu od nauczyciela powinien poczekać do przerwy międzylekcyjnej i gdy nauczyciel nie ma dyżuru skontaktować się z nim.
  2. Przyjść do szkoły, gdy nauczyciel pełni dyżur przeznaczony na udzielanie informacji o uczniach, lub w tym czasie zadzwonić. Terminy dyżurów są podane na tablicy ogłoszeń obok pokoju nauczycielskiego.
  3. Uzyskać informację o uczniu podczas ogólnego spotkania rodziców

     z wychowawcą klasy, które jest organizowane w roku szkolnym               

          w podanych wcześniej terminach.

 

Przyjęto na posiedzeniu Rady Pedagogicznej w dniu 25.08.2005r.

i Rady Rodziców w dniu 21.09.2005r.